Socialbakers opublikował cykliczny raport dotyczący aktywności polskich fanpage’y na Facebooku. W czołówce zestawienia po raz drugi znalazł się fanpage Kredyt Banku – tym razem w dwóch kategoriach &ndash
Zapraszamy do obejrzenia premierowego spotu reklamowego „Siostra – wizyta nieznajomej” z udziałem Manna i Materny na facebooku oraz kanale youtube:http://www.youtube.com/kredytbankhttp://www.facebook.com/KredytBank
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie
W najnowszej kampanii Konta Direct ING Bank Śląski wykorzystuje unikalną formułę serialu. W święta wyemitowany został pierwszy odcinek produkcji WiFi Express.Serial to format, który pozwala zaprezentować produkt pod k�
Od 20 września Kredyt Bank proponuje klientom nową 6-miesięczną lokatę strukturyzowaną z potencjalnym zyskiem 11% w skali roku, uzależnionym od kursu EUR względem PLN. Produkt gwarantuje 100% ochronę kapitału. Subskrypcja pot
Raport Vertiv – do 2025 roku liczba serwerowni wzrośnie o 226 proc.Zaktualizowane prognozy rozwoju branży data center zakładają wzrost liczby projektów z wykorzystaniem brzegu sieci i zmniejszoną dostępność wyspecjalizowany
W I kwartale 2012 roku skonsolidowany zysk netto ING Banku Śląskiego wyniósł 271,5 mln zł, co oznacza wzrost o 28% w porównaniu do analogicznego kwartału ub.r. Bank zanotował wzrost podstawowych wielkości komercyjn
Od 17 września Kredyt Bank prowadzi jesienną kampanię kredytów gotówkowych i proponuje klientom kredyt bez prowizji i z niską ratą ? 23 zł za każde 1000 zł kredytu na 60 miesięcy.Klienci nie zapłacą prowizji za udzielenie
Dziś ING Bank Śląski udostępnił klientom ING BankMobile, aplikację na iPhona pozwalającą m.in. na dokonywanie przelewów, sprawdzenie historii transakcji, zastrzeżenie karty oraz odnalezienie najbliższego bankomatu. Dzi
W 53 mazowieckich szkołach podstawowych dobiegła końca II edycja programu edukacyjnego ?Kabecjanie dają radę?, realizowana przez Kredyt Bank, jego korporacyjną fundację, Stowarzyszenie Laboratorium Troski i PCK. W kabecjańskich