Produkcja przemysłowa w październiku spadła o 1,2 proc. w skali roku – to ponad dwa razy mniej niż ekonomiści. Także w porównaniu do września zanotowaliśmy wzrost.Październik okazał się dobrym miesiącem dla rodzimeg
Branża farmaceutyczna wciąż przechodzi cyfrową transformację. Nadal jednak zostało wiele do zrobienia w kwestii bezpieczeństwa, bo niezwykle wrażliwe dane posiadane przez firmy farmaceutyczne są szczególnie narażone na kradz
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A
Dziś 300, jutro 330 – KiK podwyższa poprzeczkęKiK głośno komunikował strategię rozwoju na 2019 rok. Od wielu miesięcy wiadomo było, że w kontekście tegorocznych planów marka celuje w liczbę 300 sklepów. Na ostatnim odc
ING Bank Śląski opracował nowoczesne rozwiązanie dla klientów urzędów miast i gmin. Bank proponuje klientom realizację części płatności urzędowych w kasach automatycznych – opłatomatach. Uroczyste odsłonięcie pi
ING Bank Śląski po raz siódmy w składzie RESPECT Index – giełdowego indeksu spółek odpowiedzialnych społecznie, spełniających najwyższe standardy odpowiedzialnego biznesu. Bank jest obecny w indeksie od pierwszego noto
ING Bank zaoferował najbogatszym klientom Private Banking unikalne na rynku rozwiązanie – kompleksową usługę zarządzania portfelem inwestycyjnym. Od niedawna klienci mogą korzystać z pełnej oferty inwestycyjnej w jednym
26.01.2021Już 4 lutego startuje projekt „Akademia Praw Kobiecych” organizowany przez Gedeon Richter we współpracy z Moniką Bartwicką, prawniczką z wieloletnim doświadczeniem, specjalistką od prawa medycznego i farmaceutycz
Warszawa, 20 czerwca 2018 Informacja prasowaNa zagraniczny wyjazd najbezpieczniej zabrać gotówkę i karty płatnicze. Ze względów bezpieczeństwa najlepiej umieścić je w hotelowym sejfie lub depozycie. Jednak przede wszystkim,
Od kwietnia Kredyt Bank rozpoczyna kampanię promującą półroczną Lokatę z Premią na 6,5% w skali roku. Twarzami kampanii są Krzysztof Materna i Wojciech Mann. Do telewizji trafią dwa spoty – „Mafia” i &