Kredyt Bank kontynuuje trzeci już cykl projektu Akademia Przedsiębiorcy. W najbliższych dniach odbędą się konferencje o zarządzaniu należnościami, zarządzaniu personelem oraz o budowaniu strategii i zarządzaniu zmianą.Akad
Warszawa, 26 kwietnia 2018 r.Zachowanie ciągłości w przepływie należności jest dużym wyzwaniem dla firm ze wszystkich obszarów bez względu na ich rozmiar czy staż na rynku. Prowadzący interes często spotykają się z dług
Warszawa, 06.02.2018INFORMACJA PRASOWA40 proc. przedsiębiorców z sektora MŚP ogranicza nadmierną eksploatację samochodów służbowychWedług badania zrealizowanego na zlecenie Carefleet S.A., 40,6 proc. przedsiębiorców z sek
Co piąta firma w Polsce z powodu pandemii COVID-19 zwiększyła budżet na cyberbezpieczeństwo – wynika z badania zleconego przez Fortinet firmie ARC Rynek i Opinia. Najwięcej środków przeznaczono na zakup nowych rozwiązań och
Jak sieć 5G wpłynie na rozwój autonomicznych samochodów?Według szacunków firmy Gartner do 2020 roku na drogach poruszać się będzie około 250 mln połączonych z siecią pojazdów. Może nie będą to jeszcze całkowicie samo
ING Bank Śląski zmodernizował mobilną wersję systemu bankowości internetowej ING BankOnLine. Serwis zyskał nowe funkcje, wygląd i udogodnienia dla użytkowników smartfonów.Celem modernizacji serwisu bankowości m
Kredyt Bank zajął 4. miejsce w tegorocznej edycji rankingu ?Przyjazny Bank Newsweeka?, poprawiając swój wynik aż o 22 pkt. Ten awans redakcja tygodnika uznała za ?bodaj największą rewelację tej edycji rankingu?. W zestawieniu
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 5.12.2019Od 1 stycznia 2020 roku w życie wchodzi dawno zapowiadany mikrorachunek podatkowy, czyli tzw. indywidualny rachunek podatkowy, służący do wpłat PIT, CIT i VAT. Jego celem jest dostarczanie wp�
Informujemy, że w dniach 24.12.2012 r. (Wigilia) oraz 31.12.2012 r. (Sylwester) oddziały ING Banku Śląskiego będą otwarte w godzinach 8.00 ? 13.00, za wyjątkiem placówek w centrach handlowych, które będą dostępne w godzinac
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie