W 31 wielkopolskich szkołach podstawowych dobiegła końca II edycja programu edukacyjnego ?Kabecjanie dają radę?, realizowana przez Kredyt Bank, jego korporacyjną fundację, Stowarzyszenie Laboratorium Troski i PCK. W kabecjański
Kredyt Bank rozpoczął 6 listopada kampanię marketingową Nowego Kredytu Gotówkowego. Wojciech Mann i Krzysztof Materna po raz trzeci w tym roku wystąpią w dwóch spotach telewizyjnych w konwencji swoich programó
ING Bank Śląski wprowadził możliwość otwarcia rachunku dla klientów indywidualnych poprzez autoryzację przelewem z innego banku. To szybki i wygodny sposób skorzystania z oferty konta bez udziału kuriera lub wizyty w placówc
Informacja prasowa Warszawa, 28.11.2017 r. 30 listopada br. wystartuje Krajowy Rejestr Elektroniczny Przedsiębiorców Transportu Drogowego (KREPTD). Tym samym, Polska po kilku latach opóźnienia, dołącza do pozostałych państw U
AVM na targach IFA 2019IFA: Nowe modele FRITZ! z Wi-Fi 6, 5G, z obsługą sieci światłowodowej i Smart Home oraz FRITZ!OS 7.12 dla większej wygodyBerlin | Na targach IFA 2019 berlińska firma AVM, producent specjalizujący się w
Informacja prasowa Radzyń Podlaski, 7 stycznia 2020 r. Plantwear, producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, zaktualizował prognozę wyników na 2019 r. w oparciu o dane sprzedażowe za IV kwartał. Zgodnie z szacunkami przych
Co drugi pracownik weźmie urlop w majowy długi weekend – wynika z ankiety ING. Co najmniej jeden dzień urlopu w pierwszym tygodniu maja weźmie połowa pracujących klientów ING Banku Śląskiego. „Weź trzy dni w
ING Bank Śląski kontynuuje kampanię oszczędności ?Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie? i od 11 listopada br. wraca do TV z reklamą. Jednocześnie na okres świąteczny bank przygotował dla klientów indywidualnych specj
W ramach oferty świątecznej, Dom Maklerski ING zwraca nowym klientom prowizję za pierwsze transakcje. Jednocześnie, wszystkim klientom, którzy zaliczą dział e-Learningowy, zwracane jest 100 zł. Wystarczy skorzystać z bez
Warszawa, 14 grudnia 2017 r.Porównanie Europy, Azji i Ameryki PółnocnejZ problemem niezapłaconej faktury przynajmniej raz w miesiącu styka się ponad połowa firm badanych w 14. fali badania Bibby MSP Index. Blisko dla co czwart