Warszawa, 29 września 2017 r.Polscy przedsiębiorcy jako jedyni w Europie pozytywnie oceniają szansę na poprawę swojej sytuacji gospodarczej w najbliższym czasie – wynika z badania Global Business Monitor opracowanego na zlecen
Od 19 listopada w Kredyt Banku można zainwestować w nową 6-miesięczną lokatę strukturyzowaną w PLN. Potencjalny zysk może wynieść nawet 10% w skali roku. Subskrypcja potrwa 12 dni roboczych ? do wtorku, 4 grudnia.W 60. edycj
Od kwietnia Kredyt Bank rozpoczyna kampanię promującą półroczną Lokatę z Premią na 6,5% w skali roku. Twarzami kampanii są Krzysztof Materna i Wojciech Mann. Do telewizji trafią dwa spoty – „Mafia” i &
Warszawa, 11 lutego 2020 r.Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosuBoty szturmem zdobywają obsługę klientaSztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecn
Rynek transportowy w Polsce. Największe zainteresowanie lekkimi ładunkami, eksport do Niemiec i Wielkiej BrytaniiW 2018 roku Polacy w transporcie krajowym przewozili najczęściej lekkie ładunki o wadze do 2 ton. Głównymi kierunk
Jak zadbać o bezpieczeństwo szpitalnej infrastruktury IT?Wśród najczęściej pomijanych obszarów są narzędzia do diagnostyki obrazowej,stacje pielęgniarskie i księgowośćWarszawa [10 września 2019 r.] – Szpitale i przyc
Co trzeci polski produkt eksportowy jedzie do NiemiecPonad 530 mld euro rocznie przeznacza się w krajach Unii Europejskiej na zlecanie przewozu towarów do firm logistycznych.[1] Nie dziwi więc fakt, że branża TSL w wielu krajach,
Warszawa, 02.07.2018INFORMACJA PRASOWAPRACOCHŁONNA FLOTA FIRM Z SEKTORA MŚP!Spośród wszystkich czynności związanych z obsługą służbowej floty, najbardziej pracochłonny dla firm z sektora MŚP jest nadzór nad stanem zuży
ING Bank Śląski kontynuuje kampanię marketingową „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie?. Bank promuje w niej 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów. W najnowszym spocie telewiz
Warszawa, 17.07.2018 r.Zdobycie idealnego kontrahenta to – w dobie wciąż rosnącej konkurencji oraz wzrostu gospodarczego – nie lada wyzwanie, a przecież stały i wiarygodny partner biznesowy jest dziś podstawą prawidłowego