W najbliższy weekend ING Bank Śląski S.A. planuje przeprowadzenie prac technologiczno-serwisowych. W związku z tym, w nocy z sobotę na niedzielę 5/6 maja br. w godzinach od 01:00 do 05:00 rano oraz w nocy z niedzieli na poniedziałek 6/7 maja br. w godzinach od 00:00 do 04:00 rano:
- niedostępne będą systemy bankowości elektronicznej ING BankOnLine oraz ING BusinessOnLine,
- niedostępne będą bankomaty i wpłatomaty banku,
- nie będzie możliwości obsługi kart płatniczych do rachunku i kart przedpłaconych, w tym realizacji transakcji płatniczych.
- nie będzie możliwa aktywacja kart debetowych, kredytowych, charge i przedpłaconych
Jednocześnie informujemy, że w sobotę 5 maja br. bBank będzie realizował i księgował przelewy zlecone przez system bankowości elektronicznej ING BankOnLine lub serwis telefoniczny HaloŚląski do godz. 12.00 (standardowo do godz. 15.00). Przelewy wewnętrzne i zewnętrzne, z wyjątkiem zleceń płatniczych realizowanych w czasie rzeczywistym (24/7), złożone po tej godzinie, będą księgowane w najbliższym dniu roboczym. Zlecenia otwarcia lokaty, które zostaną złożone w tym dniu poprzez systemy bankowości elektronicznej do godz. 12.00, bank będzie realizował w tym samym dniu (standardowo do godz. 15.00). Zlecenia otwarcia lokaty złożone po tej godzinie będą realizowane w najbliższym dniu roboczym. Transakcje w kasach oddziału będą realizowane do godziny 11:30.
Prosimy o uwzględnienie powyższych ograniczeń w swoich planach. Za utrudnienia przepraszamy. W przypadku wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt z HELP-LINE 0 801 601 607 lub (32) 357 00 10.