BRE Bank Konto oszczędnościowe

mBank nowym członkiem IAB Polska

mBank nowym członkiem IAB Polska
mBank nowym członkiem IAB Polska W kwietniu do grona Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączył nowy członek korporacyjny – mBank. Tym samym polskie IAB

mBank nowym członkiem IAB Polska

W kwietniu do grona Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączył nowy członek korporacyjny – mBank. Tym samym polskie IAB otworzyło się na organizacje korporacyjne.

Z IAB współpracujemy od kilku lat – braliśmy udział w spotkaniach i konferencjach organizowanych przez IAB, sponsorowaliśmy Forum IAB. Dla mBanku internet jest środowiskiem naturalnym, dlatego zależy nam na aktywnym uczestniczeniu w grupach roboczych IAB. Deklarujemy nasz udział w pracach nad ważnymi dokumentami regulującymi rynek internetowy oraz raportami dotyczącymi polskiego internetu – mówi Rafał Borkowski, dyrektor marketingu mBanku.

Cieszymy się, że do grona IAB Polska dołączył pierwszy wirtualny bank w Polsce. Mamy nadzieję, że dzięki spojrzeniu od strony klienta/marketera mBank wspomoże działania IAB służące budowaniu i rozpowszechnianiu standardów branżowych w zakresie marketingu interaktywnego i popularyzacji Internetu – mówi Patrycja Sass – Staniszewska z IAB Polska.

W strukturach IAB Polska działa 128 firm członkowskich. Wśród członków można znaleźć największe portale internetowe, przedstawicieli mediów oraz wiele firm marketingowych.

O IAB Polska

Interactive Advertising Bureau działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się portale i wortale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne.

Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi.

O mBanku

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego mBank mobile.

A to już wiesz?  Prawie 2/3 Polaków akceptuje pracę na czarno, żeby uniknąć ściągnięcia długów. W czasie pandemii moralność finansowa jednak nieznacznie wzrosła

Z oferty mBanku korzysta już ponad 2,3 mln Klientów. Ich przedstawiciele, regularnie wybierani do mRady, wraz z użytkownikami forum, bloga i profili mBanku w serwisach społecznościowych, tworzą mSpołeczność, pomagającą Bankowi w doskonaleniu oferty.

W grudniu 2009 r. mBank został ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce według rankingu ?Bank Najbliższy Klientowi” ?Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator. Tytuł ?Złotego Banku 2009 r.”, przyznawany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA ?Złoty Bankier 2009″, to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy