1-go maja MultiBank rozpocz?? kampani? promuj?c? rachunki ze zwrotem op?at dla Klientów indywidualnych. W komunikacji wykorzystuje radio, Internet, outdoor oraz powierzchni? witryn w placówkach. Akcja potrwa do 31 czerwca 2009 r.
W ogólnopolskich i tematycznych stacjach radiowych uka?? si? spoty prezentuj?ce g?osy Klientów wyja?niaj?cych dlaczego wybrali rachunek osobisty w MultiBanku. Bank nawi?zuje w ten sposób do God?a Jako?ci Obs?ugi 2008 – nagrody, któr? otrzyma? na podstawie opinii konsumentów o poziomie us?ug ?wiadczonych przez instytucje.
– Jako?? to jeden z podstawowych elementów pozycjonuj?cych mark? MultiBanku. Odwo?ujemy si? do nagrody, któr? niedawno otrzymali?my, by kolejny raz podkre?li? korzy?ci p?yn?ce z posiadania i aktywnego u?ytkowania konta w naszym banku. Dlatego przypominamy, ?e osoby aktywnie korzystaj?ce z rachunku mog? unikn?? op?at. mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Biura Marketingu MultiBanku Tre?? komunikatu to odpowied? na obecn? sytuacj? rynkow?, a szczególnie na trend powszechnego podnoszenia op?at za standardowe us?ugi bankowe – na przyk?ad za prowadzenie rachunku. W MultiBanku Klient racjonalnie wykorzystuj?cy produkty bankowe mo?e nie odczu? tych zmian, a nawet poczyni? pewne oszcz?dno?ci Nowoczesnym instytucjom finansowym, a tak? jest MultiBank, szczególnie zale?y na budowaniu partnerskich relacji ze swoimi Klientami. Aktywna wspó?praca to relacja korzystna dla obu stron dla banku i dla Klienta – dodaje.
Kreacja radiowa zach?ca do wys?ania wiadomo?ci SMS o tre?ci KONTO lub MULTIBANK pod numer 2289. Po wys?aniu SMSa z osob? zainteresowan? za?o?eniem rachunku w MultiBanku skontaktuje si? telefonicznie doradca, który udzieli niezb?dnych informacji i pomo?e w dope?nieniu formalno?ci.
W Internecie i na wielkoformatowych no?nikach zewn?trznych pojawi? si? kreacje zach?caj?ce do skorzystania z konta ze zwrotem op?at w MultiBanku – banku wysokiej jako?ci. No?nikami kampanii b?d? równie? witryny placówek wyklejone foli? one way vision, ulotki, plakaty oraz strona internetowa MultiBanku, na której pojawi si? specjalna sekcja z informacjami o taryfach do rachunków i mo?liwo?ciach uzyskania zwolnienia z op?at.
Kreacj? do kampanii przygotowa?a agencja K13, a zakupem mediów zaj?? si? dom mediowy MPG.
Informacje dodatkowe:
Czas trwania kampanii: 01.05. 31.06.2009 r.
No?niki:
– Radio (stacje ogólnopolskie i tematyczne: Radio ZET, Program Trzeci PR, Chilli ZET, Z?ote Przeboje, TOK FM, Classic RMF, Radio PIN, ROXY Radio, Radio RAM)
– Outdoor: siatki wielkoformatowe w 17 du?ych miastach (Warszawa, ?ód?, Kraków, Kielce, Katowice, Wroc?aw, Pozna?, Toru?, Trójmiasto, Szczecin, Bydgoszcz, Olsztyn, Bia?ystok, Gorzów Wlk, Zielona Góra, Lublin, Rzeszów)
– Internet (portale: Onet.pl, Interia.pl, WP.pl, nasza-klasa.pl, Bankier.pl, Money.pl)
– Placówki folia one way vision na witrynach
Zasady zwrotu op?aty za prowadzenie rachunku w MultiBanku:
Rachunki standardowe:
– MultiKonto ja/my w taryfie Comfort: brak op?at
– MultiKonto ja/my w taryfie Active: 9,5 PLN (op?ata jest zwracana automatycznie, je?eli ?redniomiesi?czne wp?ywy na rachunek wynosz? min. 2 500 z? lub warto?? ulokowanych ?rodków w MultiBanku na rachunkach oszcz?dno?ciowo-rozliczeniowych, oszcz?dno?ciowych oraz depozytowych, bezpo?rednio powi?zanych z MultiKontem wynosi minimum 20 000 z?)
Rachunki presti?owe:
– MultiKonto Aquarius w taryfie Classic: 19,5 PLN (op?ata jest zwracana automatycznie, je?eli ?redniomiesi?czne wp?ywy na rachunek wynosz? min. 8 000 z? lub warto?? ulokowanych ?rodków w MultiBanku na rachunkach oszcz?dno?ciowo-rozliczeniowych, oszcz?dno?ciowych oraz depozytowych, bezpo?rednio powi?zanych z MultiKontem wynosi minimum 100 000 z?)
– MultiKonto Aquarius w taryfie Intensive: 49,5 PLN (op?ata jest zwracana automatycznie, je?eli ?redniomiesi?czne wp?ywy na rachunek wynosz? min. 12 000 z? lub warto?? ulokowanych ?rodków w MultiBanku na rachunkach oszcz?dno?ciowo-rozliczeniowych, oszcz?dno?ciowych oraz depozytowych, bezpo?rednio powi?zanych z MultiKontem wynosi minimum 200 000 z?)
God?o Jako?ci Obs?ugi 2008
Raport „Jako?? obs?ugi w Polsce Raport ogólnobran?owy” zosta? przygotowany w oparciu o analiz? opinii klientów na co dzie? korzystaj?cych z us?ug ocenianych firm. Po rejestracji, respondenci przekazywali swoje uwagi dotycz?ce mi?dzy innymi wiedzy i kompetencji personelu, oferty, wygl?du miejsca, w którym s? obs?ugiwani i ogólnych wra?e? zwi?zanych ze wspó?prac? z dan? instytucj?.
Szczegó?owe informacje dotycz?ce badania i jego wyników mo?na znale?? na stronie internetowej programu:
http://www.jakoscobslugi.pl/