Biznes

EFL niezmiennie przyjazny klientowi

EFL niezmiennie przyjazny klientowi
EFL już po raz czwarty zdobył prestiżowe godło Firmy Przyjaznej Klientowi. Firma została doceniona przez klientów za wysoką jakość usług, profesjonalizm, terminowość i uczciwość. Patronat honorowy nad programem objęło Ministerstwo

Data publikacji: 2014-06-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: EFL niezmiennie przyjazny klientowi
Kategoria: BIZNES,

EFL już po raz czwarty zdobył prestiżowe godło Firmy Przyjaznej Klientowi. Firma została doceniona przez klientów za wysoką jakość usług, profesjonalizm, terminowość i uczciwość. Patronat honorowy nad programem objęło Ministerstwo Gospodarki.

EFL niezmiennie przyjazny klientowi BIZNES, - EFL już po raz czwarty zdobył prestiżowe godło Firmy Przyjaznej Klientowi. Firma została doceniona przez klientów za wysoką jakość usług, profesjonalizm, terminowość i uczciwość. Patronat honorowy nad programem objęło Ministerstwo Gospodarki.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
EFL niezmiennie przyjazny klientowi BIZNES, - EFL już po raz czwarty zdobył prestiżowe godło Firmy Przyjaznej Klientowi. Firma została doceniona przez klientów za wysoką jakość usług, profesjonalizm, terminowość i uczciwość. Patronat honorowy nad programem objęło Ministerstwo Gospodarki.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Czy EBC chce zmian?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy