Pracownicy ING Banku Śląskiego w zorganizowanych jesienią br. akcjach krwiodawstwa oddali blisko 50 litrów krwi. Podczas jesiennych spotkań w Katowicach, Rudzie Śląskiej, Szczecinie oraz Warszawie krew oddało ponad 100 bankowc�
Co druga osoba nie chce, aby Polska walczyła o organizację igrzysk olimpijskich ? wynika z ankiety ING.W ankiecie ING sprawdziliśmy poparcie dla projektu organizacji olimpiady nad Wisłą. Polacy okazali się być podzieleni w ocen
Czy w obliczu spowolnienia gospodarczego Polacy przestali jadać na mieście? Nie, ponieważ niezależnie od koniunktury i tak większość z nas je obiad w domu. Tylko 15% pracujących klientów banku wybiera w czasie pracy posiłek n
Informacja prasowa30 GRUDNIA 2019 R.Hotele grupy Accor w Solidarity Week po raz czternasty!Pracownicy hoteli należących do grupy Accor w regionie Europy Środkowej i Wschodniej wzięli udział w corocznej inicjatywie Solidarity We
Małe firmy nie korzystają z danych. Czy Big Data ma sens w MŚP?Warszawa, 25 września 2019 – Tylko 12% małych i średnich firm w Europie korzystało z Big Data w 2018 roku (w porównaniu z 33% dużych). W Polsce duże zbiory
Ślub i wieńczące go wesele to najważniejsze wydarzenie w życiu większości z nas. Zazwyczaj planujemy je z dużym wyprzedzeniem i robimy wszystko, by były one zgodne z naszymi wyobrażeniami. Aby ten szczególny dzień rzeczywi�
W lutym odbędzie się jeszcze 12 konferencji w ramach III cyklu Akademii Przedsiębiorcy Kredyt Banku. O zarządzaniu ryzykiem będzie można posłuchać w Ostrołęce, o nowoczesnych technologiach w służbie biznesu w Legnicy i Kali
ING Bank Śląski skraca termin wykonania przelewów walutowych o jeden dzień roboczy. Od 21 listopada br. ING Bank Śląski skraca terminy realizacji zleceń przelewów walutowych w EUR. Do tej pory bank stosował
ENERGA proponuje małym i średnim firmom możliwość obniżenia rachunków za prąd. Oferta skierowana jest do przedsiębiorców nie korzystających dotąd z usług gdańskiej grupy energetycznej.Zainteresowane obniżeniem kosztów
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A