Produkcja przemysłowa w październiku spadła o 1,2 proc. w skali roku – to ponad dwa razy mniej niż ekonomiści. Także w porównaniu do września zanotowaliśmy wzrost.Październik okazał się dobrym miesiącem dla rodzimeg
Kredyt Bank rozpoczął 6 listopada kampanię marketingową Nowego Kredytu Gotówkowego. Wojciech Mann i Krzysztof Materna po raz trzeci w tym roku wystąpią w dwóch spotach telewizyjnych w konwencji swoich programó
Finansometr ING, innowacyjne narzędzie do zarządzania finansami osobistymi, od początku lipca br. jest dostępny dla wszystkich klientów banku posiadających ROR w złotych oraz dostęp do systemu bankowości elektronicznej I
BRE Private Banking & Wealth Management zaoferowa? swoim Klientom now? lokat? inwestycyjn? Bogactwa Ziemi, która pozwala zarabia? na wzro?cie indeksów S&P GSCI Agriculture Index Excess Return oraz S&P GSCI Industrial M
Kredyt Bank zorganizował w ostatni wtorek dla swoich klientów ekskluzywne spotkanie z twarzami kampanii Banku – Wojciechem Mannem i Krzysztofem Materną. Okazją były dwa nowe projekty – wydanie książki duetu
Rozpoczęła się realizacja projektów V edycji Dobrego Pomysłu – konkursu wolontariackiego dla pracowników ING Banku Śląskiego. W ostatnią sobotę, 18 lutego br., Wolontariusze ING wyremontowali pomieszczenia D
Badanie Forbes Insights i Vertiv: centra danych nie spełniają potrzeb przedsiębiorstw?71% badanych firm przyznaje, że obecne centra danych nie zaspokajają ich wszystkich potrzeb[Warszawa, 20 marca 2020 r.] Tylko 29% osób podejm
Kredyt Bank kontynuuje trzeci już cykl projektu Akademia Przedsiębiorcy. W najbliższych dniach odbędą się konferencje o zarządzaniu należnościami, zarządzaniu personelem oraz o budowaniu strategii i zarządzaniu zmianą.Akad
Na początku lipca br. na ekrany wejdzie kolejny odcinek serialu WiFi Express. Tym razem korzyści konta Direct prezentowane będą przez pryzmat narzędzia do porządkowania wydatków – Finansometru.W nowym odcinku
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie