Informacja prasowaWarszawa, 5.06.2018 r.Telematyka przyszłością transportu?W ostatnich latach firmy transportowe zmagają się z rosnącymi obowiązkami administracyjnymi i coraz większą konkurencją na rynku. Dlatego też stal
Jak zbudować silną markę online? Niezależnie od branży, rodzaju świadczonej usługi czy oferowanego produktu wszystkim przedsiębiorcom zależy na sprzedaży, stałym napływie klientów oraz dobrej renomie, która zapewnia reko
Zakończyła się druga edycja programu ?Czytelnia Uśmiechu?, organizowanego przez Fundację Kredyt Banku. Biblioteczki z wartościową literaturą dziecięcą działają już na 45 oddziałach dziecięcych.?Czytelnia Uśmiechu? to o
5000 bankomatów za darmoJu? w ponad 5 tys. bankomatów klienci Kredyt Banku mog? wyp?aca? bez prowizji. To druga na polskim rynku tak du?a pod wzgl?dem liczby urz?dze? bezp?atna sie? bankomatów.Bezprowizyjna sie? bankomatów dla kl
ING Bank Śląski podpisał z miastem Sosnowiec umowę na organizację, gwarantowanie i obsługę programu emisji obligacji o wartości 55 mln zł. Miasto wyemituje obligacje o terminach wykupu do 10 lat. Umowę podpisano 9 październi
ING Bank Śląski uruchomi w listopadzie pierwsze w Polsce bankomaty obsługujące transakcje zbliżeniowe. Dzięki zastosowaniu w urządzeniach technologii zbliżeniowej, klienci będą mogli przeprowadzać transakcje szybciej i wygod
Informacja prasowa15/01/2020Excel króluje w zarządzaniu informacją o produktach, systemy PIM stosowane sporadycznieJak polscy producenci zarządzają informacją produktową?Polscy producenci najczęściej zarządzają informacj
Dyrektorem Banku, nadzorującym obszar IT w ING Banku Śląskim, został z początkiem czerwca br. Mirosław Forystek. W ramach Pionu IT utworzono również nową jednostkę banku – Departament Architektury. Mirosław Fory
ING Bank Śląski rozpoczął nową kampanie reklamową Konta Direct. Bank prezentuje w niej zalety korzystania z konta internetowego w połączeniu z bankowością mobilną.…
1-go maja MultiBank rozpocz?? kampani? promuj?c? rachunki ze zwrotem op?at dla Klientów indywidualnych. W komunikacji wykorzystuje radio, Internet, outdoor oraz powierzchni? witryn w placówkach. Akcja potrwa do 31 czerwca 2009 r.W o