Karta kredytowa mo?e by? naprawd? tanim ?ród?em finansowania. Oprocentowanie karty MasterCard DnB NORD wynosi jedynie 10,5%. W Polbanku za roz?o?enie operacji na nieoprocentowane raty wystarczy zap?aci? 5% prowizji. Natomiast w Deutsc
Warszawa, 27.11.2018 r.Informacja prasowa 181 dni – tyle upłynęło od wejścia w życie unijnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Na początku listopada polski rząd przyjął ostatni pakiet przepisów związanych z w
Popularne aplikacje na celowniku cyberprzestępcówAnalitycy z laboratorium FortiGuard firmy Fortinet odkryli w ostatnim czasie niebezpieczne luki w programie Adobe Photoshop oraz trojana zaszytego w plikach Microsoft Word.Podatnośc
Tylko przez najbliższy tydzień tj. od 11 do 19 stycznia br. w Kredyt Banku będzie można założyć lokatę strukturyzowaną z pełną ochroną kapitału, z której spodziewany zysk szacuje się na blisko 11,5%. Konstrukcja lo
Wdrożenie 5G zwiększy zużycie energii o 170%Wdrożenie sieci 5G to przełomowe wydarzenie dla branży telekomunikacyjnej. Ankietowani przez Vertiv operatorzy, również działający w Polsce, optymistycznie oceniają perspektywy bi
Konto Direct ING Banku Śląskiego zajęło 1 miejsce zdobywając maksymalną liczbę punktów w rankingu najwygodniejszych kont osobistych opracowanym przez Comperia.pl, opublikowanym na portalu Forbes.pl…
Kredyt Bank wprowadził do oferty gotówkowy Kredyt Celowy. Każdy klient, deklarując cel kredytu i potwierdzając go w ciągu trzech miesięcy rachunkiem za zakup lub usługę, będzie miał obniżone oprocentowanie kredytu naw
Informacja prasowaWarszawa, 17.07.2018r.Raporty Unii Europejskiej dotyczące strat żywności wskazują, że wynoszą one ponad 173 kg rocznie w przeliczeniu na mieszkańca. Za część z nich odpowiedzialna jest branża transportowa
Informacja prasowa20 października 2016Astell&Kern dodaje wsparcie dla serwisu muzycznego TIDAL w swoich odtwarzaczach najwyższej klasyTIDAL to serwis muzyczny zapewniający dziś najwyższą jakość streamingowanych plików
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie