Skip to content
czwartek, 27 listopada, 2025
Latest:
  • Polska gospodarka coraz mniej zależna od węgla, ale wciąż znacząco od importu ropy i gazu. Transformacja wymaga stabilnych źródeł finansowania
  • Pełne wykorzystanie potencjału AI może zwiększyć PKB Polski o 8 proc. do 2030 roku. Jedną z barier luka kompetencyjna u małych i średnich przedsiębiorców
  • UE szykuje rewolucję w prawach pasażerów linii lotniczych. Od negocjacji między Radą i Parlamentem zależy, czy będą one korzystne
  • Śledź jest najchętniej wybieraną rybą przez Polaków. Może jednak zniknąć z naszych stołów w wyniku przełowienia stad
  • Polska wśród najczęściej atakowanych cyfrowo krajów świata. Na cyberobronę trafiają rekordowe środki
Przejmij scenę razem z Rockstar

Konto oszczędnościowe

Aktualności i wiadomości prasowe: zadbaj o swoje finanse

  • kontooszczednosciowe.pl
  • Aktualności
  • Banki
  • Biznes
    • Bezpieczeństwo
  • Finanse
  • Firmy
  • Oszczędzanie
  • Wiadomości branżowe
Napoje energetyczne

Przejmij scenę razem z Rockstar

Opublikowano 5 lat temu: 12 kwietnia, 202121 kwietnia, 2021 kontooszczednosciowe.pl Przeczytasz w: 4 minut/y
https://www.kontooszczednosciowe.pl/ › Napoje energetyczne
Przejmij scenę razem z Rockstar
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią

Przejmij scenę razem z Rockstar
Warszawa, 21 kwietnia 2021 roku

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią marketingowa.

Rozmowy z konsumentami z całego świata pozwoliły sformułować nową opowieść o marce Rockstar Energy Drink – to napój dla wszystkich, którzy nie boją się ciężkiej pracy, ponieważ dzięki niej są w stanie osiągnąć sukces. Składniki zawarte w Rockstar Energy Drink zapewniają energię, która motywuje do dalszych działań – nieważne, czy chodzi o wysiłek fizyczny, umysłowy, prace kreatywne, czy e-sport, ponieważ celem jest włożenie we wszystkie podejmowane działania 100% siebie i uzyskanie najlepszych rezultatów. Nowe hasło: „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób typowy dla charakteru marki komunikuje wszystkie te wartości.

– Wszyscy mamy scenę, na której występujemy – to może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele – powiedziała Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo. – Aby je zrealizować potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii, i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink – dodała Dorota Surmaczyńska.

Napoje energetyczne Rockstar zawierają witaminy z grupy B, wyciąg z żeńszenia, taurynę, a także kofeinę oraz guaranę. Rockstar, poza wariantem oryginalnym (dostępnym w pojemnościach 250 ml i 500 ml), to także wiele znakomitych wersji smakowych. Wśród nich znajdują się: Rockstar Xdurance (500 ml oraz 250 ml), Rockstar Juiced El Mango (500 ml), Rockstar Juiced Passionfrutas (500 ml), Rockstar Punched Cotton Candy (250 ml) oraz Rockstar Punched Raspberry (250 ml). Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar zaskakuje ponadto całkowicie odświeżonym designem opakowań, przez co produkty zyskują na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie na lepszej widoczności na sklepowych półkach.

Wsparciem dla nowej strategii marki jest szeroko zakrojona kampania, która obejmuje m.in. spoty, które ukazują codzienny trud bohaterów w drodze na sam szczyt, ale też mniejsze wygrane w drodze do realizacji własnych marzeń czy codziennych celów. Wśród bohaterów znajdują się pracownicy biurowi, domowi twórcy muzyki, a także zaangażowani gracze komputerowi. Kampania zakłada szerokie działania digitalowe, współpracę z influencerami, jak również działania promocyjne w sklepach. Marka prowadzić będzie ponadto samplingi konsumenckie w wybranych lokalizacjach.

– „Jeśli chcesz coś zrobić dobrze, musisz wziąć sprawy w swoje ręce i przejąć dowodzenie” – podpowiada konsumentom Rockstar. Nasza kampania odwołuje się do tego przekazu, pokazując w materiałach reklamowych trud codzienności, ale też zaangażowanie i pasję. Bez względu na to, czy spędzamy wiele czasu na pracy biurowej, grając w gry komputerowe, czy tworząc w domowym studio wyjątkową muzykę, wszyscy potrzebujemy dodatkowej energii, aby móc realizować nasze cele i pasje – powiedziała Agnieszka Żałopa, starszy kierownik marki.

Za lokalizację strategii i spotów reklamowych odpowiada agencja Przestrzeń, dodatkowo odpowiadając za przygotowanie dedykowanych formatów digitalowych. Za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Bezpośredni link:
Przejmij scenę razem z Rockstar https://www.kontooszczednosciowe.pl/przejmij-scene-razem-z-rockstar

#rockstarenergydrink.de code #rockstar energy drink new #rockstar energy drink usp #rockstar energy drink instagram #flavours of rockstar energy drink #rockstar energy drink rebrand
  • ← Grupa CDRL podsumowuje 2020 rok
  • Rośnie zaufanie społeczne do farmaceutów. Zaangażowanie ich i aptek może znacząco przyspieszyć tempo szczepień, nie tylko przeciw COVID-19 →
Ciekawe artykuły

?Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie? – nowa kampania ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię reklamową kont oszczędnościowych. W ramach oferty specjalnej ?Bonus na start? bank oferuje 4,5% przez 4 miesiące dla nowych klientów, którzy wpłacą swoje oszczędności na Otwarte Konto Os

Jak zbudować silną markę online?

Jak zbudować silną markę online?
Tematyka konferencji obejmuje takie zagadnienia jak strategia i komunikacja marki, biznesowe działania w mediach społecznościowych, prawne uwarunkowania działań online, filary budowania reputacji marki.

Vertiv uznany za globalnego lidera rynku urządzeń do zdalnego zarządzania środowiskiem IT

Vertiv uznany za globalnego lidera rynku urządzeń do zdalnego zarządzania środowiskiem IT
Vertiv uznany za globalnego lidera rynku urządzeń do zdalnego zarządzania środowiskiem IT Warszawa, Polska [10 października 2019 r.] – Firma Vertiv została sklasyfikowana przez agencję […]

Web Push – przeglądarki powiedziały dość

Web Push – przeglądarki powiedziały dość
Informacja prasowa 05/03/2020 Domeny.pl: największe przeglądarki zaczęły blokować powiadomienia Web Push, raczej nikt za nimi nie będzie tęsknić Web Push – przeglądarki powiedziały dość! Czy […]

Konsultanci infolinii ING najlepsi

Pracownicy Contact Centre ING Banku Śląskiego uzyskali najwyższą ocenę w badaniu jakości infolinii banków, przeprowadzonym przez niezależny instytut badawczy ARC Rynek i Opinia.ING Bank Śląski zajął pierwsze miejsce pod wz

IV edycja Akademii Przedsiębiorcy Kredyt Banku

Kredyt Bank rozpoczął kolejny cykl spotkań „Akademii Przedsiębiorcy”. Tematami będą innowacyjność, strategie zwycięstw, zarządzania personelem oraz zarządzanie ryzykiem rynkowym i należnościami w firmie. W sumi

Brexit a kondycja sektora MŚP

Brexit a kondycja sektora MŚP
Warszawa, 5 czerwca 2017 r. Brexit a kondycja sektora MŚP Prawie co czwarty przedsiębiorca z sektora MŚP obawia się następstw wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii […]

Niedostępność systemów bankowości elektronicznej w nocy 17/18, 23/24 oraz 24/25 czerwca br.

W nadchodzącym czasie ING Bank Śląski planuje przeprowadzenie prac technologiczno-serwisowych. W związku z tym:w nocy z niedzieli na poniedziałek 17/18 czerwca br. w godzinach 00:00-05:00 niedostępne będą systemy bankowości

ZMIANA W PODATKU DOCHODOWYM – CO OZNACZA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW?

ZMIANA W PODATKU DOCHODOWYM – CO OZNACZA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW?
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 9.10.2019 ZMIANA W PODATKU DOCHODOWYM – CO OZNACZA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW? Od wtorku 1 października 2019 roku obowiązuje nowa skala podatkowa. Zmiany przede […]

Pracownicy Kredyt Banku spełniają świąteczne marzenia dzieci

W tym roku aż 205 dzieci ze świetlic środowiskowych we Wleniu, Oświęcimiu, Chojnie, Wyszkowie i Międzyrzecu Podlaskim znajdzie pod choinkami swoje wymarzone prezenty. Ich prośby spisane w listach do Św. Mikołaja spełnili prac
Listopad 2025
P W Ś C P S N
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« Paź    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
e bgz logowanie, pko24, jak długo idzie przelew z niemiec do polski, etat lipiec 2011, amica wronki podbija rynki europejskie 2019, WWWPKO24PL, rozmowa kwalifikacyjna ing, bgż 24 logowanie, organizacje branżowe Vivus, logowanie bank bgz
Polecamy
    Tłumacz niemieckiego , szkoła jezyków obcych Tłumacz niemieckiego , szkoła jezyków obcych Tłumacz niemieckiego , szkoła jezyków obcych
https://www kontooszczednosciowe pl/b/nawyki-zywieniowe-w-polsce-od-1950-prezentacja/, https://www kontooszczednosciowe pl/b/e-commerce-9999-chanhassen-mn/, https://www kontooszczednosciowe pl/b/frisco-saldo-pobieramy/, https://www kontooszczednosciowe pl/b/sustainability-linked-bonds/, pozyczki konsolidacyjne, finansowanie mśp przez bank, Automat do sprzedaży paliwa krzyżówka, organizacje branżowe Vivus, bank pocztowy, Mercator Medical akcje w czasie pademii
Tagi
bankubiznescychdlaFinanseinging bankjestklientkonto oszczędnościoweKredytkredyt bankmiesimognbspoacutepodrokutaktym
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.