W dniach 1-2 maja br. oraz 7–9 maja br. ING Bank Śląski planuje przeprowadzenie prac technologiczno – serwisowych.
- W nocy z niedzieli na poniedziałek 1/2 maja br. w godzinach od 00:00 do 04:30 rano:
– niedostępne będą systemy bankowości elektronicznej (ING Bank OnLine i ING Business OnLine),
– niedostępne będą bankomaty i wpłatomaty banku,
– nie będzie możliwości obsługi kart płatniczych do rachunku (debetowych) i kart przedpłaconych, w tym realizacji transakcji w punktach usługowo – handlowych,
– nie będzie możliwa aktywacja kart debetowych, kredytowych, charge i przedpłaconych.
- W nocy z soboty na niedzielę 7/8 maja br. w godzinach od 00:00 do 05:30 rano:
– niedostępne będą systemy bankowości elektronicznej (ING Bank OnLine i ING Business OnLine),
– niedostępne będą bankomaty i wpłatomaty banku,
– nie będzie możliwości obsługi kart płatniczych do rachunku (debetowych) i kart przedpłaconych, w tym realizacji transakcji w punktach usługowo – handlowych,
– nie będzie możliwa aktywacja kart debetowych, kredytowych, charge i przedpłaconych.
- W nocy z niedzieli na poniedziałek 8/9 maja br. w godzinach od 00:00 do 05:00 rano:
– niedostępne będą systemy bankowości elektronicznej (ING Bank OnLine i ING Business OnLine),
– niedostępne będą bankomaty i wpłatomaty banku,
– nie będzie możliwości obsługi kart płatniczych do rachunku (debetowych) i kart przedpłaconych, w tym realizacji transakcji w punktach usługowo – handlowych,
– nie będzie możliwa aktywacja kart debetowych, kredytowych, charge i przedpłaconych.
Prosimy o uwzględnienie powyższych ograniczeń w swoich planach. Za utrudnienia przepraszamy. W przypadku wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt z HELP-LINE 0 801 601 607 lub (32) 357 00 10.