DziÄ™ki Grupie ING od 15 października br. podróżni na lotnisku OkÄ™cie mogÄ… korzystać z darmowego dostÄ™pu w do internetu. Hot-spot „ING Internet Gate”, a także towarzyszÄ…ca mu kampania na noÅ›nikach wielkoformatowych na lotnisku OkÄ™cie, jest częściÄ… miÄ™dzynarodowej kampanii „Be good at money”.
Kampania Grupy ING zostaÅ‚a zaadaptowana na potrzeby poszczególnych krajów. W Polsce pod hasÅ‚em „be good at money” promowane jest konto internetowe oraz ubezpieczania na życie. W ramach kampanii na warszawskim lotnisku OkÄ™cie utworzona zostaÅ‚a strefa „ING Internet Gate”, w której pasażerowie mogÄ… bezpÅ‚atnie skorzystać z dostÄ™pu do internetu. Na terenie lotniska zostaÅ‚o także umieszczonych kilkanaÅ›cie billboardów reklamowych.
MiÄ™dzynarodowa kampania Grupy ING jest prowadzona równoczeÅ›nie na kilkunastu lotniskach m.in. w Polsce, Czechach, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Japonii, Korei, Indiach i Meksyku. Jej celem jest podniesienie znajomoÅ›ci marki oraz wzmocnienie wizerunku ING jako instytucji, która uÅ‚atwia zrozumienie i korzystanie z usÅ‚ug finansowych. W przeszÅ‚oÅ›ci duże miÄ™dzynarodowe porty lotnicze byÅ‚y już wykorzystywane przez GrupÄ™ ING do kampanii promocyjnych, umożliwiajÄ…c dotarcie do atrakcyjnej grupy osób podróżujÄ…cych samolotami.
Kampania w Polsce:
Termin: 15 października – 15 grudnia 2010 r.
Miejsce: lotnisko Okęcie w Warszawie
Podmioty uczestniczÄ…ce:
- ING Bank ÅšlÄ…ski
- ING Usługi Finansowe S.A.
Promowane produkty:
- Konto Direct
- Ubezpieczenia na życie
HasÅ‚o kampanii: „Be good at money”
Narzędzia: nośniki wielkoformatowe (billboardy) oraz stoisko z bezpłatnym dostępem do internetu
Agencja kreatywna: Twofish Amsterdam, adaptacja lokalna: Brain.
