To hasło nowej kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego promującej atrakcyjną ofertę kont oszczędnościowych. Bank proponuje 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów. Nowa oferta i wspieraj�
Jak powstaje dobra informacja prasowa?W idealnym świecie tworzyliby ją do spółki Henry Kissinger, Adam Mickiewicz i wróżbita Maciej. Na szczęście i bez nich można przygotować dobrą informację prasową, stosując sprawdzon�
Kredyt Bank wprowadza półroczną Lokatę z Premią, oprocentowaną na 6,5% skali roku. Bank dodatkowo podwyższy procentowanie do 6,7% tym, którzy otworzą konto osobiste w Kredyt Banku z regularnymi wpływami.Promocji t
W związku z trwającą prywatyzacją spółki Skarbu Państwa Zespół Elektrowni ?Pątnów ? Adamów ? Konin? S.A., ING Securities przyjmuje w dniach 11-19 października zapisy na oferowane akcje. Z tej okazji dom maklerski przygotow
Wszystkie warszawskie placówki Kredyt Banku, w tym siedziba centrali Banku przy ul. Giełdowej i Kasprzaka, zasilane są wyłącznie ekologiczną energią wytwarzaną w Parkach Wiatrowych RWE. To efekt współpracy banku z
Banki oferuj? nowe lokaty krótkoterminowe, których oprocentowanie oscyluje wokó? 6 proc. w uj?ciu rocznym. Z drugiej strony instytucje nadal podnosz? op?aty za podstawowe us?ugi bankowe. Co w ci?gu minionego tygodnia zmieni?o si? w
Konto Direct ING Banku Śląskiego zajęło 1 miejsce zdobywając maksymalną liczbę punktów w rankingu najwygodniejszych kont osobistych opracowanym przez Comperia.pl, opublikowanym na portalu Forbes.pl…
ING Bank Śląski kolejny raz uczestniczy w programie „Dzień przedsiębiorczości” organizowanym przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości. Już 22 marca br., uczniowie szkół ponadgimnazjalnych, będą mo
Warszawa, 05.06.2018Głosowanie w Komisji Transportu PE – dobre wieści dla branży transportowej4 czerwca 2018 r. Komisja Transportu i Turystyki Parlamentu Europejskiego zatwierdziła zaktualizowane przepisy dotyczące branży tra
Kredyt Bank zorganizował w ostatni wtorek dla swoich klientów ekskluzywne spotkanie z twarzami kampanii Banku – Wojciechem Mannem i Krzysztofem Materną. Okazją były dwa nowe projekty – wydanie książki duetu