Grupa Kredyt Banku wypracowała po III kwartałach tego roku 282,7 mln zł zysku netto, czyli ponad 2 razy więcej niż przed rokiem. W samym III kwartale 2011 roku zysk netto wyniósł 60,8 mln zł wobec 55,5 mln zł rok wcześn
informacja prasowa, 22.01.2020 r. WarszawaInnoEnergy startuje z 6. edycją PowerUp! Challenge.Co mogą zyskać autorzy innowacyjnych pomysłów? Firma poszukuje najlepszych startupów, scaleupów oraz małych i średnich przedsiębi
Z okazji Świat Bożego Narodzenia Biuro Public Relations Kredyt Banku składa Państwu życzenia wszelkiej pomyślności i szczęścia.Niech Święta będą dla Was czasem radości i spokoju, zadumy i odpoczynku od codziennego zgieł
?Miesięcznik Finansowy Bank? przyznał wyróżnienie dla ING Banku Śląskiego za ochronę danych osobowych oraz wzorcowe wdrażanie dyrektywy ?D? Komisji Nadzoru Finansowego.…
Jutro akcje ING Banku Śląskiego po raz pierwszy będą notowane po podziale ich wartości nominalnej w stosunku 1:10.Bank przeprowadził split w celu zwiększenia dostępności akcji dla akcjonariuszy, jak również ich płynn
Informacja prasowa, Warszawa 27.10.2017r.W poniedziałek, 23 października w Luksemburgu odbyło się spotkanie Rady Unii Europejskiej w sprawie zmian w Dyrektywie o pracownikach delegowanych. Zgodnie z przyjętym przez organ stanowis
INFORMACJA PRASOWA26 sierpnia 2020Ericsson i UNICEF inicjują globalne partnerstwo na rzecz zapewnienia szkołom połączenia internetowegoTrzyletnia inicjatywa, mająca na celu zidentyfikowanie luk w dostępie do internetuw 35 kra
ING Bank Śląski oferuje jedne z najlepszych kont studenckich i młodzieżowych na rynku ? wynika z rankingu kont osobistych opracowanego przez redakcję portalu Money.pl.Portal Money.pl przenalizował ofertę 30 banków, które posi
Informacja prasowa – PolitanPaździernik 2017Biznesowy savoir-vivre podczas rozmowy kwalifikacyjnej –sztuka dla każdego z nasNiezależnie od zajmowanego stanowiska i branży, w której pracujemy, biznesowa sytuacja, jaką
1-go maja MultiBank rozpocz?? kampani? promuj?c? rachunki ze zwrotem op?at dla Klientów indywidualnych. W komunikacji wykorzystuje radio, Internet, outdoor oraz powierzchni? witryn w placówkach. Akcja potrwa do 31 czerwca 2009 r.W o