ING Bank Śląski rozpoczął akcję promocyjną ?Bądź aktywny i poleć konto znajomemu?, przygotowaną dla osób aktywnie korzystających z rachunku. Dotychczasowi klienci banku mogą otrzymać nagrodę w wysokości 100 zł, a nowi
Fortinet ogłosił wyniki finansowe za II kwartał 2019 roku Warszawa, 12 sierpnia 2019 r. Fortinet, globalny dostawca zaawansowanych cyberzabezpieczeń, przedstawił wyniki finansowe za II kwartał 2019 roku. Wybrane pozycje prezent
Informacja prasowa Wrocław, 22 września 2020 r. Notowana na NewConnect innowacyjna firma telemedyczna Nestmedic, przedłuża umowę z fińskim dystrybutorem Steripolar Oy. Nowy kontrakt został zawarty na tych samych warunkach i o
Informacja prasowaWarszawa, 18.09.2017 r.Kradzieże i uszkodzenia pojazdów – raport zagrożeńdla polskich firm transportowychJak wynika z badania przeprowadzonego przez markę VIAON, przedsiębiorcy oraz kierowcy zawodowi coraz
„Pierwsza pomoc” to jedna z 13 lekcji o bezpieczeństwie przeprowadzana w szkołach podstawowych w ramach programu edukacyjnego „Kabecjanie dają radę”. Realizuje go Kredyt Bank, jego korporacyjna fundacja we w
W tym roku dwie trzecie osób, które mają kogo obdarować z okazji Dnia Dziecka, kupi dzieciom prezenty. Na upominki większość wyda nie więcej niż 100 zł ? wynika z ankiety ING.W ankiecie ING zapytaliśmy naszych klientów, cz
Biuro Public Relations Kredyt Banku tylko dla Państwa prezentuje przedpremierowo drugi spot reklamowy „Siostra”:http://youtu.be/of8PHA-vCGQ – spot reklamowyhttp://youtu.be/OcPh2bHsWLs – making-off ̶
Kredyt Bank rozpoczął promocję kredytu gotówkowego – teraz może być udzielony bez prowizji pod warunkiem jego ubezpieczenia. Każdy, kto skorzysta z kredytu, może wylosować jedną z 20 dwuosobowych wycieczek na Sycy
ING Bank Śląski zaprasza klientów do udziału w loterii ?Biało-czerwoni przez cały rok?. Osoby, które dokonają transakcji bezgotówkowych kartą od 1 marca do 31 maja br. mają szanse wygrać atrakcyjne nagrody. Loteria skie
Kredyt Bank zorganizował w ostatni wtorek dla swoich klientów ekskluzywne spotkanie z twarzami kampanii Banku – Wojciechem Mannem i Krzysztofem Materną. Okazją były dwa nowe projekty – wydanie książki duetu