Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �
Data publikacji: 2016-12-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SaldeoSMART rozliczy zaliczki pracowniczeKategoria: BIZNES, FinanseInternetowa platforma księgowa SaldeoSMART uruchomiła nowy pakiet „Panel Pracownika” umożli
ING Bank Śląski promuje letnią ofertę programu bankujesz-kupujesz, sięgając po nowatorską technologię rozszerzonej rzeczywistości. Specjalnie przygotowana okładka katalogu programu pozwala wziąć udział w wirtualnej grze na
Kredyt Bank zajął 3. miejsce w rankingu jakości przygotowanym przez TNS Polska, Deloitte oraz „Puls Biznesu”. Standardy jakości obsługi klienta w Kredyt Banku oceniono wysoko – bank zdobył 76,2% możliwych punkt
Sześć sposobów, jak stworzyć i stosować bezpieczne hasłoSpecjaliści ds. cyberbezpieczeństwa stale zwracają uwagę na konieczność stosowania odpowiednio silnych i zróżnicowanych haseł do różnych kont online. Problem jes
Grupa KBC, akcjonariusz Kredyt Banku i Banco Santander, akcjonariusz Banku Zachodniego WBK podpisały porozumienie w sprawie rozpoczęcia prac nad połączeniem Banku Zachodniego WBK i Kredyt Banku w jedną instytucję. Takie porozumie
ING Bank Śląski zawarł z województwem łódzkim umowę dotyczącą emisji obligacji z gwarancją objęcia na kwotę 27 mln zł. Łączna kwota finansowania, które bank udzielił województwu w tym roku to p
ING Bank Śląski udostępnia swoim klientom na masową skalę bankomaty recyklingowe, czyli urządzenia dualne wpłatomatowo-bankomatowe z zamkniętym obiegiem gotówki. To innowacyjne rozwiązanie zapewnia klientom większą dostępn
Od 17 września Kredyt Bank prowadzi jesienną kampanię kredytów gotówkowych i proponuje klientom kredyt bez prowizji i z niską ratą ? 23 zł za każde 1000 zł kredytu na 60 miesięcy.Klienci nie zapłacą prowizji za udzielenie
W trzecim kwartale 2012 roku Grupa Kredyt Banku osiągnęła zysk netto w wysokości 110,3 mln zł wobec 62,5 mln zł w II kwartale tego roku.Główne fakty dla Grupy:Wzrost salda depozytów klientów według stanu na koniec wrześn