Czy płeć może być wymówką do wydawania pieniędzy lekką ręką?Kobiety są bardziej impulsywne i potrafią wydać więcej pieniędzy na nieplanowane zakupy, a co za tym idzie – łatwiej wpadają w długi. Mężczyźni mają z
Kredyt Bank po raz drugi został pozytywnie oceniony przez niezależnych ekspertów GPW, Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych oraz Deloitte kwalifikujących spółki giełdowe do RESPECT Index. Bank spełnił wysokie
Data 28 10 2020Elektryfikacja transportu, przemysłu i budownictwa może zredukować emisję CO2 o 60% – raport EatonGDAŃSK – Elektryfikacja europejskiego sektora transportu, budownictwai przemysłu do 2050 roku mogłaby ograni
Warszawa, 02 września 2019INFORMACJA PRASOWANiemal 30 proc. firm z sektora MŚP udostępnia pracownikom samochody służbowe do użytku prywatnegoFirmowe auto do użytku prywatnego przestało być przywilejem jedynie dyrektorów i
Kraków, 29 października 2019 r. Informacja prasowaRozwój pracowników jest naszą siłą!Konieczność podnoszenia kwalifikacji podyktowana zmieniającymi się wymaganiami klientów to motor napędowy szkoleń i indywidualnego po
Warszawa, 24 maja 2018 r.Ponad połowa przedsiębiorców (prawie 53%) uważa, że płynność finansowa ich firm w ciągu najbliższych 6 miesięcy nie ulegnie zmianie. Mniejszy optymizm wykazuje 13% prowadzących biznesy, którzy spo
Od 12 listopada w Kredyt Banku trwa sprzedaż nowej lokaty strukturyzowanej Podwójna Siła. To długookresowy produkt inwestycyjny, na którym można zyskać nawet do 24% na koniec dwuletniego okresu inwestycji. Subskrypcja potrwa 5 t
RODO szansą na rozwój biznesu– raport Konica MinoltaWarszawa, 23 maja 2018 – Według badania opublikowanego przez Konica Minolta w pierwszym kwartale 2018 roku, aż 43% małych firm przyznaje, że nie ma wystarczającej wiedz
ING Bank Śląski rozpoczął nową kampanie reklamową Konta Direct. Bank prezentuje w niej zalety korzystania z konta internetowego w połączeniu z bankowością mobilną.…
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�