Informacja prasowaWarszawa, 22 października 2019 r.Zmiana czasu – fakty i mityW nocy z 26 na 27 października cofniemy zegarki o godzinę wstecz, zyskując tym samym dodatkowe 60 minut. Pozornie to niewiele, ale w rzeczywistości
ING Bank Śląski udostępnił na lotniskach w Gdańsku i we Wrocławiu strefy bezpłatnego Internetu. W pierwszym miesiącu skorzystało z nich już ponad dwadzieścia tysięcy podróżnych.Bank uruchomił strefy bezpłatnego Interne
Kredyt Bank wdrożył platformę internetową www.kb-direct.pl do zdalnego otwierania lokat. Lokaty może otworzyć każdy, włącznie z osobami niebędącymi klientami Kredyt Banku. Obecnie na platformie oferowana jest Lokata 6,5% w s
Kredyt Bank rozpoczął promocję Programu Concerto – Nowej Bankowości Osobistej dla zamożnych klientów. Ofertę promuje lokata Concerto Duo oprocentowana na 10%, konto osobiste Ekstrakonto Concerto 7% oraz…koncer
Co czwarta osoba biorąca udział z ankiecie ING, za główną wadę swojego obecnego miejsca zamieszkania uznała zbyt mały metraż mieszkania.Z ankiety przeprowadzonej wśród klientów ING Banku Śląskiego wynik
Fundacja Sztuki Polskiej ING uruchomiła stronę internetową w nowej odsłonie. Nowy format strony ma na celu nie tylko prezentowanie działań i kolekcji Fundacji, ale również zachęcenie odwiedzających do aktywnego uczestnictwa w
Ponad 11 tysięcy komentarzy fanów, prawie 4000 razy kliknięty przycisk ?Lubię to? pod postami i aktywność przez całą dobę ? Kredyt Bank podsumowuje rok obecności na Facebooku.Profil Kredyt Banku na Facebooku został uruchomi
Wdrożenie 5G zwiększy zużycie energii o 170%Wdrożenie sieci 5G to przełomowe wydarzenie dla branży telekomunikacyjnej. Ankietowani przez Vertiv operatorzy, również działający w Polsce, optymistycznie oceniają perspektywy bi
Warszawa, 31 lipca 2018 r. Trwa akcja ‘Back to school’ z PayU i AliExpress. Zamów wyprawkę szkolną już dziś, a zapłacisz o kilkadziesiąt złotych mnieji otrzymasz rabat na zakupyW ubiegłym roku rodzice wydali na wyprawk�
Kredyt Bank zorganizował w ostatni wtorek dla swoich klientów ekskluzywne spotkanie z twarzami kampanii Banku – Wojciechem Mannem i Krzysztofem Materną. Okazją były dwa nowe projekty – wydanie książki duetu