Kredyt Bank wdrożył nowe funkcjonalności w systemie bankowości elektronicznej KB24. Z elektronicznego dostępu do rachunku korzysta ponad 60% klientów indywidualnych Kredyt Banku.Kredyt Bank wprowadził do systemu bankowoś
Będą opóźnienia w zwrocie nadpłaconego podatku. Wciąż nie ma możliwości rozliczania PIT-36 przez internetPrzedsiębiorcy, którzy planują rozliczenie z fiskusem za 2020 rok drogą elektroniczną, mogliby otrzymać zwrot nadp
Warszawa, 07.06.2018 r.Sektor MŚP nie jest przychylny nowym przepisom prawaRok 2018 roku obfituje w istotne dla przedsiębiorców zmiany ustawowe. Zalicza się do nich m.in. wzrost minimalnego wynagrodzenia, obniżkę stawki podatku
Co byś zrobił z 1000 zł wygranym na loterii? – takie pytanie zadaliśmy naszym klientom w ankiecie ING. 40% respondentów zadeklarowało, że wygraną wydałoby w całości. Przestrzegamy przed konkluzją, że to przejaw rozrz
Sześć sposobów, jak stworzyć i stosować bezpieczne hasłoSpecjaliści ds. cyberbezpieczeństwa stale zwracają uwagę na konieczność stosowania odpowiednio silnych i zróżnicowanych haseł do różnych kont online. Problem jes
Przemysław Sobieszczuk, założyciel oraz Prezes Stowarzyszenia Debra Polska Kruchy Dotyk, na co dzień specjalista ds. HR w ING Banku Śląskim, został uhonorowany tytułem Kawalera Orderu Uśmiechu.Otrzymane odznaczenie jest dla m
Polacy potrzebujący pomocy finansowej mogą liczyć na wsparcie rodziny. Z ankiety ING wynika, że co druga osoba, która zadłużyła się w ostatnim czasie, pieniądze pożyczyła od najbliższych. Bezzwrotnych ?pożyczek? członkom
Warszawa, 04 grudnia 2017 r.Informacja prasowaRaportowanie do Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dalej UODO) o własnych naruszeniach to konstrukcja prawna wywodząca się z art. 33 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
Warszawa, 20 stycznia 2021r.Mennica Skarbowa uruchamia nową usługę – depozyt w skrytkach w jednym z największychi najlepiej strzeżonych skarbców w PolsceDla spółki to nowe źródło dochodów i możliwość poszerzeni
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie