W najnowszym odcinku serialu WIFI Express, promującego Konto Direct w ING Banku Śląskim, do dopingu biało-czerwonych zagrzewa Edyta Górniak. Reklamie towarzyszy aplikacja na smartfony i tablety, pozwalająca kibicom śpiewać przy
Z danych zebranych przez Bankier.pl wynika, ?e mimo kryzysu w portfelach Polaków nadal przybywa kart kredytowych. Tylko w ci?gu pierwszego kwarta?u banki wyda?y ponad 200 tys. nowych kredytówek, a ich ??czna liczba si?gn??a oko?o 10,
ING Bank Śląski rozpoczął akcję rabatową dla klientów korzystających z oferty kredytu hipotecznego. Bank oferuje 50% rabatu na ubezpieczenie nieruchomości w pierwszym roku kredytowania.…
ING Bank Śląski wprowadził standard bezpiecznych płatności kartami kredytowymi w internecie. Teraz użytkownicy kart kredytowych ING mogą dokonywać płatności za towary i usługi w sklepach internetowych z dodatkową autoryzacj
Co trzeci polski produkt eksportowy jedzie do NiemiecPonad 530 mld euro rocznie przeznacza się w krajach Unii Europejskiej na zlecanie przewozu towarów do firm logistycznych.[1] Nie dziwi więc fakt, że branża TSL w wielu krajach,
Warszawa, 23.07.2018 r.Informacja prasowa Za naruszenie istotnych przepisów ochrony danych osobowych RODO przewiduje grzywnę do 20 mln EUR, a w przypadku przedsiębiorstwa – do 4% całkowitego światowego obrotu z poprzedniego ro
W najbliższy weekend ING Bank Śląski planuje przeprowadzenie prac technologiczno-serwisowych. W związku z tym w nocy z soboty na niedzielę 18/19 lutego br. w godzinach od 00:00 do 04:00 rano oraz w nocy z niedzieli na poniedziałe
Warszawa, 28.05.2018 r.Popularność faktoringu rośnie. Prawie 90% prowadzących firmę z sektora MŚP zna to pojęcie – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index cyklicznie przeprowadzanego przez Bibby Financial Services. Co dzies
Biuro Public Relations Kredyt Banku tylko dla Państwa prezentuje przedpremierowo drugi spot reklamowy „Siostra”:http://youtu.be/of8PHA-vCGQ – spot reklamowyhttp://youtu.be/OcPh2bHsWLs – making-off ̶
[Warszawa, 29 września 2020 r.] Douglas wraz z Polskim zespołem TikTok przygotował akcję specjalną Brands We Love. Przy zakupie dwóch wybranych produktów marek Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Ski