Kredyt Bank zajął II miejsce w kategorii banki w rankingu Jakość Obsługi Klientów 2012. Otrzymał Godło Jakość Obsługi 2012 i tym samym znalazł się w zestawieniu TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.Kredyt Bank zają
W związku ze zmianą czasu z letniego na zimowy, nastąpi przerwa w dostępności niektórych produktów i usług ING Banku Śląskiego. W związku z tym, w nocy z soboty na niedzielę 27/28 października w godzinach od 00:00 (czasu l
Warszawa, 21 stycznia 2020INFORMACJA PRASOWAAuta używane w sektorze MŚP: stan techniczny jednym z kluczowych kryteriów podczas zakupu!Ponad połowa mikro, małych i średnich firm w Polsce kupuje samochody używane. Oprócz oczyw
ING Bank Śląski kolejny raz uczestniczy w programie „Dzień przedsiębiorczości” organizowanym przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości. Już 22 marca br., uczniowie szkół ponadgimnazjalnych, będą mo
Jak wynika z danych ARC Rynek i Opina, jedna czwarta użytkowników w wieku 57+ kupuje online, a jedna trzecia planuje zwiększyć wydatki na zakupy w Internecie. Rośnie także liczba osób w tej grupie wiekowej, które korzystają z
Zarząd ING Banku Śląskiego podjął decyzję o podwyższeniu marży dla nowo udzielanych produktów hipotecznych. Zmiany obowiązują od 1 stycznia 2012 r.Podwyższenie dotyczy wyłącznie nowo udzielanych kredytów i p
To będzie bardzo spokojny tydzień. Już w poprzednim niewiele działo się na parkietach. Przed nami tylko 3 sesje: Św. Mikołaja już tu dawno nie ma.Ubiegły tydzień na większości giełd na świecie był dosyć spokojny. WIG20
Podsumowaliśmy działania wolontariuszy ING Banku Śląskiego w ramach VI edycji Dobrego Pomysłu – konkursu wolontariackiego dla pracowników, w którym zwycięskie projekty otrzymują dotację z Fundacji ING Dzieciom. Zrealizo
ING Bank Śląski zawarł z województwem śląskim umowę kredytową na 77,8 mln zł. Kredyt zostanie przeznaczony na finansowanie zadań inwestycyjnych w województwie. Umowa podpisana 25 września br. obowiązuje do końca 2020 r.W
Od kwietnia Kredyt Bank rozpoczyna kampanię promującą półroczną Lokatę z Premią na 6,5% w skali roku. Twarzami kampanii są Krzysztof Materna i Wojciech Mann. Do telewizji trafią dwa spoty – „Mafia” i &