Oszczędzanie Wiadomości branżowe

Dwa złota i jeden brąz dla kampanii ING Banku Śląskiego w Polskim Konkursie Reklamy

Kampanie ING Banku Śląskiego zostały wyróżnione w tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklam, zdobywając złoto w kategoriach „Kampania” i „Reklama  - film internetowy” oraz brąz w kategorii „Reklama

Kampanie ING Banku Śląskiego zostały wyróżnione w tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklam, zdobywając złoto w kategoriach „Kampania” i „Reklama  – film internetowy” oraz brąz w kategorii „Reklama – film tv”.

Organizatorem Polskiego Konkursu Reklamy jest Klub Twórców Reklamy. Na dziewiątą edycję konkursu napłynęła rekordowa liczba 730 prac. Kampanie ING Banku Śląskiego zdobyły aż trzy nagrody:

  • ZŁOTO w kategorii KAMPANIA za kampanię konta oszczędnościowego ,,Stan Ducha”
  • ZŁOTO w kategorii REKLAMA FILM INTERNETOWY za spot Paw w kampanii konta oszczędnościowego ,,Stan Ducha”
  • BRĄZ w kategorii REKLAMA FILM TV za spot Buty z kampanii kredytu hipotecznego ,,Zawsze coś”

Gala wręczenia nagród odbyła się 24 kwietnia w Teatrze Dramatycznym w Warszawie. Reklamy, które zdobyły złoto i srebro, wezmą udział w  festiwalu ,,Best of European Design and Adverising” w Barcelonie, na którym zostaną pokazane najlepsze prace w dziedzinie reklamy i designu w Europie.

A to już wiesz?  Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy