Po czterech kwartałach 2011 roku skonsolidowany zysk netto Grupy ING Banku Śląskiego wyniósł 880,1 mln zł, czyli 17% więcej niż w 2010 roku. To rekordowy poziom w historii banku. W minionym roku ING Bank Śląski kontynuował s
Warszawa, 15.11.2018 r.Informacja prasowa Prowadzenie biznesu wiąże się z przechowywaniem wielu dokumentów, w tym tych zawierających dane osobowe. W I kwartale 2018 roku liczba pracujących wynosiła 16 344 tys. – wynika z dan
Warszawa, 6 października 2017 r.Brak płynności finansowej jest jednym z największych problemów, z którym spotykają się firmy z sektora MŚP. Każdy przedsiębiorca tworzy własny łańcuch zobowiązań, budują go należności
ING Bank Śląski znalazł się na czwartym miejscu w zestawieniu najbezpieczniejszych banków w Europie Środkowo-Wschodniej – wynika z rankingu przygotowanego przez magazyn Global Finance.Ranking powstał poprzez por&oac
1-go maja MultiBank rozpocz?? kampani? promuj?c? rachunki ze zwrotem op?at dla Klientów indywidualnych. W komunikacji wykorzystuje radio, Internet, outdoor oraz powierzchni? witryn w placówkach. Akcja potrwa do 31 czerwca 2009 r.W o
W I półroczu 2012 roku ING Banku Śląski zanotował 10-proc. wzrost przychodów, które osiągnęły poziom ponad 1,6 mld zł. Zysk przed kosztami ryzyka również był wyższy o 10% i wyniósł 720,4 mln zł. Zysk netto za pierwsze
W najnowszej kampanii Konta Direct ING Bank Śląski wykorzystuje unikalną formułę serialu. W święta wyemitowany został pierwszy odcinek produkcji WiFi Express.Serial to format, który pozwala zaprezentować produkt pod k�
ING Bank Śląski udostępnił na Facebooku aplikację, która mierzy inGEN ? gen internetowości. Jego poziom jest określany na podstawie aktywności i zaangażowania na największym serwisie społecznościowym na świecie, a także
Dom Maklerski ING obniżył prowizję dla klientów zawierających transakcje na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Nowa stawka w wysokości 0,34% obowiązuje do 31 grudnia 2012 r. Promocja dotyczy
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie