W ramach międzynarodowej akcji Globalne Wyzwanie, pracownicy ING na całym świecie, w tym również ING Banku Śląskiego, już po raz szósty angażują się w działania społeczne na rzecz dzieci.…
ING Bank Śląski zaoferował klientom nowy produkt strukturyzowany – Inwestycyjną Lokatę Terminową „PetroInwestycja”. Jest to 3-letnia lokata inwestycyjna, w której zagwarantowane w pierwszym roku oprocento
Stopa bezrobocia wynosi 10,9 procent. Im mniej pracy, tym mniejsze zakupy – widać to po danych, gdyby nie sprzedaż aut, wynik byłby jeszcze słabszy.Najnowsze dane GUS z polskiej gospodarki nie nastrajają bardzo optymistyczn
ING proponuje pożyczkę gotówkową on-line klientom korzystającym z systemu bankowości internetowej. Produkt jest oferowany na korzystnych warunkach cenowych, a dla aktywnych klientów przelewających regularnie pensję pożyczka u
[Kraków, 22.12.2020] Norweska grupa Visma została nowym większościowym udziałowcem inFaktu. Dzięki tej transakcji polska spółka dołączy do międzynarodowej grupy, na którą składa się kilkadziesiąt podmiotów dostarczają
ING Bank Śląski jest strategicznym sponsorem VI Forum Gospodarczego Metropolii Poznań, które odbędzie się 24 kwietnia br., w ramach Poznańskich Dni Przedsiębiorczości. Grono prelegentów zasili w tym roku również ekspert z I
Data publikacji: 2016-09-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy wizerunek aplikacji SaldeoSMARTKategoria: BIZNES, FinanseWraz z nadejściem jesieni internetowa platforma księgowa SaldeoSMART zaczęła posługiwać się nowy
Co drugi Polak czerpie wiedzę na ten temat finansów z internetu, prasy, telewizji lub radia. To ponad dwa razy więcej osób niż w przypadku Niemców, Holendrów czy Brytyjczyków. Polacy także najczęściej deklarują, że otrzyma
Informacja prasowa15/01/2020Excel króluje w zarządzaniu informacją o produktach, systemy PIM stosowane sporadycznieJak polscy producenci zarządzają informacją produktową?Polscy producenci najczęściej zarządzają informacj
15-11-2017 | 11:25 | WarszawaW pojęciach smart data, data mining, Business Intelligence zawierają się przyzwyczajenia, upodobania i potrzeby konsumenckie – dane nas wszystkich. Od ich umiejętnego wykorzystania zależy, czy stani