Wiadomości branżowe

ING Bank Śląski wśród najlepiej ocenianych banków w Internecie

ING Bank Śląski znalazł się wśród laureatów „Internetowego rankingu jakości obsługi w bankach 2013”.  Autorzy rankingu zbadali, które banki internauci najlepiej oceniają pod względem jakości obsługi. Najwięcej pozytywnych opinii w Internecie o jakości obsługi klienta zostało opublikowanych na temat ING Banku Śląskiego. Analizie poddano opinie internautów na temat korzystania z placówek, internetowego systemu transakcyjnego, infolinii i bankowości mobilnej. W finalnym zestawieniu Bank uplasował się na 3 miejscu.Ranking uwzględnia spontaniczne opinie internautów o 23 markach banków, opublikowane w okresie od 1 września 2012 roku do 31 sierpnia 2013 roku. Zestawienie zostało przygotowane przez firmy IRCenter, SentiOne oraz Napoleon.

ING Bank Śląski znalazł się wśród laureatów ?Internetowego rankingu jakości obsługi w bankach 2013?.  Autorzy rankingu zbadali, które banki internauci najlepiej oceniają pod względem jakości obsługi.

Najwięcej pozytywnych opinii w Internecie o jakości obsługi klienta zostało opublikowanych na temat ING Banku Śląskiego. Analizie poddano opinie internautów na temat korzystania z placówek, internetowego systemu transakcyjnego, infolinii i bankowości mobilnej. W finalnym zestawieniu Bank uplasował się na 3 miejscu.

Ranking uwzględnia spontaniczne opinie internautów o 23 markach banków, opublikowane w okresie od 1 września 2012 roku do 31 sierpnia 2013 roku. Zestawienie zostało przygotowane przez firmy IRCenter, SentiOne oraz Napoleon.

Źródło ING BANK ŚLĄSKI S.A.. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Z początkiem lipca w Polsce oficjalnie kończy się pandemia COVID-19. Firmy i pracownicy muszą pamiętać o nadrobieniu niektórych obowiązków

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy