ING Bank Śląski jako pierwszy bank w Polsce przekroczył liczbę 10 milionów filmów obejrzanych na portalu YouTube. Reklamy oraz inne materiały video banku cieszą się dużą popularnością wśród internautów. Są również szeroko komentowane i pozytywnie oceniane.
Rola materiałów video w internecie rośnie i ten trend staramy się wykorzystywać. Współcześni konsumenci coraz częściej ograniczają oglądanie telewizji w sposób tradycyjny na rzecz serwisów VOD i innych materiałów dostępnych w sieci. Dzięki temu mogą sami zdecydować co, gdzie i kiedy obejrzeć. Wiedząc o tym, oprócz standardowych reklam wyświetlanych w telewizji, przygotowujemy również wersje specjalnie dedykowane do internetu, a także filmy demo pokazujące jak łatwo korzystać z naszych produktów ? powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej.
Najpopularniejsze reklamy ING Banku Śląskiego na portalu YouTube:
1. Dziewczynka ? reklama konta internetowego ? 718 tys. wyświetleń
2. Usta ? reklama konta internetowego ? 610 tys. wyświetleń
3. Zygfryd ? reklama pożyczki gotówkowej ? 592 tys. wyświetleń
4. Kawa ? reklama pożyczki gotówkowej ? 519 tys. wyświetleń
5. Szelest ? reklama konta oszczędnościowego ? 506 tys. wyświetleń
Kanał ING Banku Śląskiego można zasubskrybować na stronie youtube.pl/ingbsk.
