Kampanie ING Banku Śląskiego zostały wyróżnione w tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklam, zdobywając złoto w kategoriach „Kampania” i „Reklama – film internetowy” oraz brąz w kate
Po trzech kwartałach 2011 roku skonsolidowany zysk netto ING Banku Śląskiego wyniósł 666,5 mln zł, co oznacza wzrost o 19% w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. W tym czasie wartość portfela kredytowego wzros�
ING Bank Śląski kontynuuje kampanię oszczędności ?Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie? i od 11 listopada br. wraca do TV z reklamą. Jednocześnie na okres świąteczny bank przygotował dla klientów indywidualnych specj
Rozwój sztucznej inteligencji, czyliużyteczność kontra prywatnośćLeszek Tasiemski – wiceprezes działu badań i rozwoju w firmie F-Secure Kraków, 9 sierpnia 2018 r. – Zobaczył ją w tramwaju, to była miłość od pierws
18 listopada 2011 r. będzie pierwszym dniem notowania akcji ING Banku Śląskiego po podziale ich wartości nominalnej w stosunku 1:10. Głównym celem przeprowadzenia splitu jest zwiększenie dostępności akcji Banku dla szers
Data publikacji: 2016-12-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SaldeoSMART rozliczy zaliczki pracowniczeKategoria: BIZNES, FinanseInternetowa platforma księgowa SaldeoSMART uruchomiła nowy pakiet „Panel Pracownika” umożli
ING Bank Śląski promuje letnią ofertę programu bankujesz-kupujesz, sięgając po nowatorską technologię rozszerzonej rzeczywistości. Specjalnie przygotowana okładka katalogu programu pozwala wziąć udział w wirtualnej grze na
W najbliższy weekend ING Bank Śląski planuje przeprowadzenie prac technologiczno-serwisowych. W związku z tym w nocy z niedzieli na poniedziałek 20/21 maja br. w godzinach od 00:01 do 06:00 rano:niedostępny będzie system banko
Czy internet naprawdę jest niebezpieczny?„Dzień bezpiecznego internetu” to dobra okazja, aby uświadomić sobie, że bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni zależy w dużej mierze od samych użytkowników i ich zachowania. Podczas k
Informacja prasowa, Warszawa, 28.09.2017 r.Do wielu przedsiębiorstw transportowych w Polsce trafił pierwszy numer kwartalnika „Czas na transport”. Czasopismo wydawane, przez markę VIAON, skierowane jest do branży TSL, w szczeg