Jak zbudować silną markę online? Niezależnie od branży, rodzaju świadczonej usługi czy oferowanego produktu wszystkim przedsiębiorcom zależy na sprzedaży, stałym napływie klientów oraz dobrej renomie, która zapewnia reko
RODO szansą na rozwój biznesu– raport Konica MinoltaWarszawa, 23 maja 2018 – Według badania opublikowanego przez Konica Minolta w pierwszym kwartale 2018 roku, aż 43% małych firm przyznaje, że nie ma wystarczającej wiedz
Warszawa, 17.07.2018 r.Zdobycie idealnego kontrahenta to – w dobie wciąż rosnącej konkurencji oraz wzrostu gospodarczego – nie lada wyzwanie, a przecież stały i wiarygodny partner biznesowy jest dziś podstawą prawidłowego
ING Bank Śląski uruchomił nowy program lojalnościowy bankujesz-zyskujesz. Dzięki punktom gromadzonym za płatności kartą klienci banku mają dostęp do szerokiego katalogu atrakcyjnych produktów oraz kodów rabatowych.…
Budżet bez deficytu? Oby się udało!26-08-2019 | 15:16 | WarszawaBudżet na 2020 r. bez deficytu byłby znaczącym krokiem do uzdrowienia polskiej gospodarki – uważają Pracodawcy RP. Realizacja takiego planu wydatków nie b
ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w rankingu najbardziej pożądanych pracodawców z branży bankowości i finansów. Badanie przeprowadziła międzynarodowa firma rekrutacyjna Antal International.W trzeciej edycji badania Ant
Arbitraż online alternatywą dla sądów powszechnychWedług różnych szacunków arbitraż online jest nawet o 70% tańszy od tradycyjnych sądów, szczególnie w przypadku spraw, w których wartość sporu przekracza 200 tys. złot
Warszawa, 11.06.2018 r.Nieterminowe regulowanie opłat za sprzedane wyroby czy wykonane usługi dotyka 6/10 przedstawicieli sektora MŚP – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index. Z problemem niezapłaconej na czas faktury przynaj
W Kredyt Banku trwa konkurs dla posiadaczy wszystkich kont osobistych ?Podwajamy Twoją pensję!?, w którym można wygrać jedną z 30 Ekstrapremii, czyli dodatkową pensję do 2 tys. zł.W konkursie może wziąć udział każdy nowy
Informacja prasowa Radzyń Podlaski, 17 lutego 2020 r.Blisko 3,3 mln zł przychodów i 0,5 mln zł zysku netto Plantwear w IV kwartale 2019 r. Plantwear,